وب سایت رسمی مهندس حمیدرضا قدری

فعال در حوزه اقتصادی و مدیرعامل گروه کارخانجات شهید قندی

وب سایت رسمی مهندس حمیدرضا قدری

فعال در حوزه اقتصادی و مدیرعامل گروه کارخانجات شهید قندی

وب سایت رسمی مهندس حمیدرضا قدری
۱۵ آذر۱۰:۱۵

کارخانه شهید قندی اولین و قوی‌ترین کابل‌های فیبر نوری را در کشور تولید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حمیدرضا قدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد، گفت: شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی دارای چهار شرکت تابعه است و همچنین زنجیره تأمین و تولید را به‌صورت کامل در دست دارد.

وی افزود: انواع کابل‌ها در زمینه مخابرات در دستور کار این کارخانه است و انواع کابل‌های تخصصی در زمینه‌های دیگر مانند کابل‌های شهرک نیز در دستور کار این کارخانه تولیدی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی استان یزد با بیان اینکه امسال خوشبختانه موفق شدیم دو محصول را در داخل کشور بومی‌سازی کنیم و بتوانیم خودکفایی را در حوزه اقتصاد مقاومتی داشته باشیم، اظهار داشت: درواقع امسال خوشبختانه کابل‌های زیرسطحی برای اولین بار در کشور با دست توانمند تخصصی این کارخانه در دست‌ساخت قرار گرفته است.

قدری با اشاره به اینکه درواقع خوشبختانه کابل‌های در زمینه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر در دستور کار تولید این کارخانه قرار گرفته و آماده عرضه به بازار است، تأکید کرد: در حال حاضر ظرفیت این کارخانه نزدیک به هزار میلیارد تومان تولید و فروش است که بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها می‌طلبد که علاوه بر بازارهای داخلی بازارهای بیرونی نیز در دست توسعه قرار گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر در سه کشور صادرات ثابت داریم که در افزایش این تعداد هستیم، عنوان کرد: در حال حاضر میزان صادرات سیم و کابل در این شرکت دو میلیون دلار است و با توجه به مذاکراتی که در کشورهای هدف صادراتی انجام شده، سال آینده میزان صادرات به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید؛ چراکه در حال مذاکره با بازارهای جدیدی ازجمله حاشیه خلیج‌فارس و کشورهای عراقی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از صدها نوع محصول در پنج زیرگروه در این کارخانه تولید می‌شود، بیان داشت: در حقیقت این شرکت دارای استعداد و توانمندی بسیار بالایی است و در انواع محصولات خود کفاست و حتی درصدد است تا تمام وابستگی‌ها را به خارج از کشور را کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی استان یزد با تأکید بر اینکه این کارخانه اولین و قوی‌ترین کابل‌های فیبر نوری را در کشور تولید می‌کند و ازنظر کیفیت حرفی برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح توسعه نیز در دستور کار قرار گرفته است و همچنین در حال بازسازی نیروی انسانی هستیم و در حال حاضر نزدیک به ۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم در این کارخانه وجود دارد.

قدری با اشاره ضرورت توجه هر چه بیشتر مسئولین استان یزد به رسیدگی مشکلات تولیدکنندگان داخلی، تأکید کرد: در حال حاضر مشکلات صنعت به دو بخش عمومی و خاص تقسیم می‌شود که همه مسئولین از مشکلات عمومی آگاه هستند؛ چنانچه شوک تورمی به وجود آمده موجب عقب ماندن نقدینگی ما از سرمایه در گردش و تولید شده است و علیرغم تأکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از تولید داخلی؛ اما تاکنون بانک‌ها برای ما در این زمینه کارسازی نکرده‌اند.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه علیرغم تحریم و مشکلات متعدد حجم صادرات نسبت به سال قبل افزایش یافته، اضافه کرد: در آفریقای غربی، افغانستان، عراق و سوریه مشتری داریم و به‌ویژه برای بازسازی زیرساخت‌های سوریه پیشنهادهای جدید دریافت کرده‌ایم.

حمیدرضا قدری | ۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۰:۱۵

نظرات  (۲)

سلام ،جناب مهندس قدری لطفا ابهامات در مورد صورتهای مالی و زیان سازی های به ظاهر صوری را رفع و برای سهامداران حقیقی توضیح دهید با تشکر
مهندس قدری درسته قیمت سهام بکام در طول چند سال اخیر رشد قابل قبولی رو تجربه نکرده ،ولی این دلیل نمیشه از زحمات ،خدمات ،پیگیری های خستگی ناپذیرتان در جهت شکوفایی شرکت کابل شهید قندی و اطلاع رسانی خوبتان ،تشکر و قدردانی نکنیم ،با تجدید احترام و خدا قوت خدمت شما مدیر پرتلاش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی